MFTWSC #530

 

Hoi, vandaag weer een leuke schets uitdaging op het My Favorite Things Stamps BlogIk gebruikte de schets om een vrolijk verjaardagskaartje te maken.

De schets is gebaseerd op een SlimLine kaart maar als je daar niet zo van bent is de schets heel eenvoudig te maken op een gewoon 10,5 cm x 14 cm kaartje zoals ik hier heb gedaan. De BB You Gnome Me stempelset blijft leuk dus ik stempelde één van de kabouters en kleurde met Copic Markers. De tekst Surprise! HB2U is gestempeld met de Litte Notes stempelset op een uitgestanste tekstbubbel. De vlaggetjes lijn komt van de BB Mice Day to Celebrate stempelset. Ik combineerde hier veel stansen met elkaar, de meesten ervan zitten in mijn basisbakje met Die-namics zoals de cirkels en de rechthoek. Superhandig want dat scheelt veel gezoek ^_^

 
Alle details omtrent het meedoen met de wekelijkse sketch challenge vind je op het My Favorite Things Blog. Elke week is er een voucher te winnen van $ 50!!! Dus haal je MFT stempeltjes en Die-namics uit de kast, wees creatief en doe mee:D
Fijne avond!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top