MFT Color Challenge 161

 

Hee hoi, er is weer een nieuwe Color Challenge op het My Favorite Things Stamps Blog. Deze keer met de allernieuwste kleuren die zijn toegevoegd aan het MFT cardstock en de inktlijn Fire Coral, Butterscotch, Caribbean Sea en Eiffel Tower.

Het leuke poesje( met bril, yes!) komt van de Super Friend stempelset en is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en ik gaf haar twee wiebelogen ^_^  Voor de achtergrond heb ik gewerkt met de achtergrond stempels City Block en Lined By Hand welke zijn gestempeld met Fire Coral- en Butterscotch inkt. De hartjes op de achtergrond heb ik geembost met het Love is in the Air stencil in mijn Spellbinders Platinum 6.

Je hebt tot en met woensdag 24 maart de tijd om je kaart/creatie te plaatsen op het My Favorite Things Blog. Succes! Ik wens jullie een heel fijne donderdag, maak er wat van ❤
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top