Weather with You Card Kit Day 1

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Weather with You Card Kit. Deze is vanaf aanstaande dinsdag 2 maart te koop om 16.00 ( NL tijd)

De inhoud van de kit bestaat uit: Weather with You Stamp Set , Hooray Day Stamp Set (Kit Exclusive)
Weather with You Die-namics, Card Stock - Smooth White (5), Cotton Candy (1), Red Hot (1), Lemon Drop (1), Sour Apple (1), Sno Cone (1), Grapesicle (1), Grape Jelly (1) De gratis bij de bestelling vanaf $60  van deze kit is de Out of the Box Die-namics.
Gezellige kleurtjes ook weer op deze kaart, de rode draad door mijn kaartjes gemaakt met deze Card Kit ^_^  Voor de lay out gebruikte ik de Trendy Triangles De-namics. Ook met zulke simpele vormen kun je  leuke lay outs maken het hoeft niet altijd ingewikkeld.De beer van de Weather with You stempelde ik op wit watercolor cardstock en kleurde ik met de Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. De zon en paraplu zijn wit geembost met Versamark en wit embossingpoeder. De wolkjes zijn alleen gestempeld en uitgestanst met de bijpassende Weather with You Die-namics

Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top