Karin Joan, new Missees products!

 


Woohooo, vanaf vandaag zijn er weer nieuwe Missees producten verkrijgbaar! Ik maakte deze Slimline kaart met de Primarina Missees BASICSDCKJ06. Een Starters set welke ook prima met de Betty, Tasha en Carol Missees te combineren is. Ik hou ervan als je producten onderling kunt uitwisselen, zo haal je nog meer uit de knutselspullen!


Ik stanste haar hoofd ( jawel je ziet het goed op de foto, de oortjes zitten nu vast aan haar gezichtje, yay!) uit papier uit het Missees Paperpad PPKJ03 en stempelde met Versafine zwart haar gezichtje. Haar ogen en lippen ga ik een highlight met een witte Gelly Roll pen (08). Haar kleding stanste ik eveneens uit het Missees Paperpad PPKJ03

De leuke tekstballonnetjes zitten ook bij de Missees Primarina set en stanste ik verschillende keren uit en bestempelde met de tekstjes ook uit de set evenals de Hello stans welke ik hier uit zwart cardstock heb gestanst. De mooie vellum achtergrond komt uit het Missees Mixed Paper Pad MPPKJ01

Kijk op het Missees Instagram account voor een heleboel inspiratie en een fantastische Give A Way!

Al de gebruikte materialen kun je vinden bij jouw favoriete hobbywinkel ( for all my foreign readers you can buy Missees at Simon Says Stamp)

Enjoy ❤❤
Inge

1 opmerking

  1. Heey Inge,

    dat is weer een gaaf Missees kaartje geworden. Heerlijk die zachte kleurtjes. Zo blij dat de nieuwe set een vlecht erin heeft en deze kleinere knotjes. Dat de oortjes nu vast zitten vind ik ook geweldig, dan raak je die niet meer kwijt. Ik ben benieuwd wat je er verder nog mee maakt.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top