Floral Focus Countdown Day 1

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Floral Focus Card Kit. Ik ben helemaal weg van deze kit met de prachtige Die-namics die hierin zitten. De kit is verkrijgbaar vanaf aanstaande dinsdag 18 mei 16.00 NL tijd

Mooi wit op wit ik hou er zo van...Voor deze kaart heb ik gekozen om één van de In-Focus Floral Frames Die-namics te combineren met de In-Focus Florals Die-namics. Het frame is gemaakt van een vel wit cardtock wat ik eerst gewatercolored heb en daarna pas uitgestanst. Om het frame iets meer body te geven stanste ik deze twee keer uit en plakte deze op elkaar. Verder weer veel laagjes! De tekst is op zwart cardstock geembost met wit embossingpoeder en de heat tool.




Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top