May, Are You Ready? - 2 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van mei. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 4 mei verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Verhuis setjes heb ik zelf niet veel in mijn collectie de Let's Work Together- samen met de Right at Home stempelset zijn dan ook een welkome aanvulling. De Let's Work Together stempelset bestaat uit een heleboel kleinere afbeeldingen (love!) samen met leuke teksten maar ik koos voor een tekst van de Right at Home stempelset die vind ik er erg leuk bijpassen ^_^ De afbeeldingen zijn gestempeld met Memento en gekleurd met Copic Markers behalve het huisje deze heb ik leeg gelaten omdat ze nog hard aan het werk zijn. Jaja er zit altijd een visie achter mijn kaarten:P

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

5 opmerkingen

  1. This is an adorable card, Inge! This is a creative use for this set of stamps and I think it's perfect. Excellent work.
    Lori S in PA (USA)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk! Deze stempels gaan zeker op mijn lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. One can see the amount of thought and work that went into this card...and yet I love how it comes across as a clean looking use of open white space and subtle colors.. the heart background is wonderful but doesn’t over power the main characters!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. One can see the amount of thought and work that went into this card...and yet I love how it comes across as a clean looking use of open white space and subtle colors.. the heart background is wonderful but doesn’t over power the main characters!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top