Studio 92, Carta Bella Flower Garden


Voor mijn vierde en laatste project voor Studio 92 maakte ik deze bloemige pocket kaart met het Carta Bella Flower Garden blokje en combineerde deze met stempels en Dies van The Stamp Market.


De pocket maakte ik van twee vellen uit het blokje en versierde de voorkant met een tag. In de pocket zit een kaart en deze versierde ik met het leuke laarsjes papier een tekst uit het blokje zelf ( Bloom Your Own Way) en een gestempelde bijpassende tekst.


Het Carta Bella Flower Garden blokje vind je bij Studio 92. Bij besteding van € 15,00 of meer (excl. verzendkosten) ontvang je 10% korting met kortingscode INGE10. De kortingscode is geldig t/m 31 mei 2021.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren de afgelopen weken en  wens jullie een heel fijn en gezellig zonnig weekend toe!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top