Studio 92, Carta Bella Summer

 


Voor mijn derde project voor Studio 92 maakte ik dit vrolijke kaartje met het Carta Bella Summer blokje. Het onwijs gave citroentjes papier heb ik hier gecombineerd met de My Favorite Things Stamps Main Squeeze stempelset. 


De lay out voor deze kaart heb ik al eens eerder gebruikt met de citroenen maar deze blijft leuk. De citroenen zijn gestempeld op watercolor paper en gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers en de Zig Blenderpen. Daarna heb ik gespetterd met Winsor and Newton Permanent White en een penseeltje.


Het Carta Bella Summer blokje vind je bij Studio 92. Bij besteding van € 15,00 of meer (excl. verzendkosten) ontvang je 10% korting met kortingscode INGE10. De kortingscode is geldig t/m 31 mei 2021.

Ik wens jullie een heel fijn en gezellig zonnig weekend,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top