Studio 92, Echo Park Pool Party

 

Afgelopen week kreeg ik een fijn pakje binnen met diverse papierblokjes van Echo Park Paper en Carta Bella voor het guest designerschap bij Studio 92. Een geweldige berg met vrolijke en zomerse papiertjes waar ik jullie de komende tijd inspiratie mee laat zien.


Voor deze kaart nam ik het blokje van Echo Park, Pool Party en koos hier een paar printjes van uit. (Het blokje is gevuld met nog véél meer leuke motiefjes) Bij Pool Party moest ik meteen denken aan dit schattige meisje van My Favorite Things Stamps BB Drink up the Sunshine Ze is gestempeld met Memento en gekleurd met Copic Markers en daarna uitgestanst met de bijpassende Drink Up the Sunshine Die-namics.

De vier printjes komen duidelijk weer terug en passen perfect bij al je zomerse stempels!

Het Echo Park Pool Party blokje vind je bij Studio 92. Bij besteding van € 15,00 of meer (excl. verzendkosten) ontvang je 10% korting met kortingscode INGE10. De kortingscode is geldig t/m 31 mei 2021.

Ik wens jullie een heel fijn en gezellig zonnig weekend,
Inge

2 opmerkingen

Back to Top