Mix en Match #53

 


Een nieuwe Mix en Match met twee van mijn Crafty Besties Ellen en Mariken. We zijn een beetje uitgedund deze maand wegens persoonlijke omstandigheden van Sandra en Inge maar dat mag de pret niet drukken ;-) Ook deze keer weer zomerse en zonnige kleurtjes.


Ik stempelde met Pure Innocence Sunshine Kisses omdat deze stempelset geweldig past bij de ijsjes ;-) De mooie papiertjes komen van Studio 92 en zijn van de Carta Bella Summer en Echo Park Pool Party lijnen. De printjes zijn mooi klein waardoor ik ze ook mooi kon gebruiken om de parasol en het badpakje te paperpiecen.

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn mede mixers met deze kleurtjes gemaakt hebben. Klikken jullie gezellig mee naar Ellen, en Mariken?

Fijne donderdag!
Inge


3 opmerkingen

  1. Ooh wat hou ik van deze kleuren! En van jouw mooie kaartje! Zo tof!💗🧡💗

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en zonnig kaartje met lieve kleurtjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is the perfect summer card! I adore the watermelon paper!!! So sweet. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top