July MFT Celebrate You Card Kit Day 1


Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Celebrate You Card Kit. De kit is verkrijgbaar vanaf aanstaande dinsdag 27 juli 16.00 NL tijd

Of het nu voor een verjaardag-, geboorte-, jubileum-, of nationale chocoladedag is, met een feest hoedje zit je altijd goed! De Celebrate You Card Kit biedt je tal van mogelijkheden om een feestelijke kaart te maken. Ik stempelde voor deze kaart de twee hoedjes met Summer Splash Premium Dye Ink en Fire Coral Premium Dye Ink op wit cardstock en stanste ze daarna uit met de It's Your Day Die-namics. Daarna sneed ik veel laagjes uit het Party Time Paper Pad en legde deze onder de feest hoedjes. Op het witte basis karton stempelde ik stippeltjes met Fire Coral Premium Dye Ink en de Distressed Patterns stempelset.
De teksten zo samen vind ik supermooi in de verschillende lettertypes en ze vullen elkaar prima aan.

Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top