August Stay Tuned! We Have More in Store - 4 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van augustus. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 10 augustus verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Boo! Het is voorlopig nog geen Halloween maar we gaan wel richting die kant op ( van mij hoeft het nog niet, nog maar even lekker genieten van wat de tijd nu brengt. Ik hoop wat meer zon!) Ik maakte deze Halloween kaart met de Jack-o'-Lanterns Die-namics en de Spooky House Die-namics. De leuke kleine tekstjes heb ik gestempeld met de Itty Bitty Boos Die-namics. Op de achtergrond heb ik de Leaf Skeleton Background gestempeld met Versamark en met wit embossingpoeder bewerkt.Helaas is dit bijna niet zichtbaar op de foto, meh.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

1 opmerking

Back to Top