MFT collobaration with Picket Fence

 

Hee allemaal, vandaag een speciale post, My Favorite Things Stamps samen met Picket Fence Studios en dan vooral in de picture de Life Changing Blender Brushes. Toen deze een aantal jaar geleden voor mij nieuw op de markt kwamen werd het blenden van inkt ineens veeeel makkelijker! Daarvoor blende ik met de welbekende blending tool maar ik kan hier niet mee uit de voeten. Ligt aan mij, ik krijg de feeling hier niet mee ;-)

Voor deze kaart heb ik geblend met drie kleuren Distress Oxide Inkt : Spun Sugar, Picked Raspberry en Festive Berries. Ik gebruikte één Blending Brush en werkte van licht naar donker. Hierna spetterde ik met wat water en witte verf over het geblende stuk heen en sneed het op maat. De schattige hondjes komen van de Birdie Brown Woof Pack stempelset en kleurde ik met Copic Markers. De tag is gestanst met de Trendy Tag Die-namics. 

Klik gauw door naar het My Favorite Things Blog voor nog veel meer Blending inspiratie, tips en trics. Enjoy❤
Inge
Back to Top