October, Are You Ready? - 2 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van oktober. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 5 oktober verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Brrrr, ik krijg het al koud als ik ernaar kijk en van mij hoeft het voorlopig echt niet te sneeuwen hahaha dit Pure Innocence meisje heeft in ieder geval alvast wat sneeuwpret. Ik stempelde haar met Memento zwart en kleurde met Copic Markers. Op de achtergrond zie je een blauwe kerstboom deze stanste ik met de Evergreen Die-namics uit Lazy Day cardstock. De tekst stempelde ik op zwart kaarten karton en emboste ik met wit embossingpoeder.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top