MFT November Giftable Greetings Tag Kit Release Day

 

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie weer voorbeelden zien met de Giftable Greetings Card Kit. Deze geweldig leuke kit is verkrijgbaar vanaf nu!

Heb ik al gezegd dat de Giftable Greetings Tag Kit veelzijdig is, dat is ie! Tags kun je uiteraard aan cadeautjes ( kerstboom ook leuk!) hangen maar je kunt ze ook gewoon op een kaart plakken en dat heb ik hier dus gedaan. Met de optie om nog wat in de pocket van de tag te doen, dit kan bijvoorbeeld een cadeau kaart zijn. De schattige pinguïn heb ik gestempeld met een mini stempeltje van de This Hug's For You stempelset en uitgestanst met de All-Occasion Icons Die-namics. De Hey is gestanst met de mooie grote Hey Die-namics. Voor de leuk nog een bijpassende envelop bestempeld met de Giftable Greetings stempelset en klaar ❤


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en op mijn Insta
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top