January Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van januari. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 11 januari verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Mijn eerste kaartje voor dit jaar heb ik gemaakt met de Begging to See You Soon stempelset en bijpassende Die-namics. Ik heb één van de poesjes gestempeld op Perfect Colouring Paper en gekleurd met Copic Markers. De superleuke Do-It-All GIft Tag Die-namics blijft natuurlijk geweldig en ik heb deze dan ook gebruikt voor de lay out. De onwijs gave hartjes heb ik gestempeld met de Never-Ending Background stempel (een favoriet!) met Summer Splash inkt.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van
 My Favorite Things tenzij apart gemeld.

Stamps: Begging to See You Soon, Straight from the Heart, BG Never-Ending Background
Die-namicsBegging to See You Soon, Do
-It-All Gift Tag Die-namics

Patterned PaperSweet Plaid
MFT Card Stock/Specialty Papers: Smooth White, Sno Cone, Summer Splash
Supplies/Tools
Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape

Anders:  wit garen, zwart garen,  wit embossingpowder, heat tool, Spellbinders Platinum 6, copic markers, memento zwart, Versamark

Dank  je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog veel meer inspiratie zult vinden. 
Meer inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.

Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top