May Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van mei. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 10 mei verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

We beginnen de countdown met de mooie Perfect Poppies Die-namics. Hiervoor heb ik eerst twee vellen watercolor paper gesmooshed ( in dit filmpje kun je zien hoe je dat doet) met Distress Ink. Daarna heb ik hier de bloemen en blaadjes uitgestanst met de Perfect Poppies Die-namics en in elkaar geplakt.Voor de lay out heb ik verder gebruikt de Tag Builder Blueprints 5- en Stitched Mini Scallop Rectangle Die-namics. De tekst heb ik gestempeld met de Everyday Scripted Greetings stempelset.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.

MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit en roze garen, Spellbinders Platinum 6, Distress Ink, Versafine zwart

Dank  je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog veel meer inspiratie zult vinden. 
Meer inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.
Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top