June Stay Tuned! We Have More in Store - 4 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van juni. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 7 juni verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Deze twee grappige varkentjes komen van de YUZU Pig Time Fun stempelset en hebben een maritiem thema. Helemaal leuk! Ik heb de varkentjes, het bootje en de vuurtoren op watercolor paper gestempeld met Versafne zwart en daarna gekleurd met Tombow Dual Brush Markers en de Zig blenderpen. Voor de lay out maakte ik een doorkijkje en plakte hierin een stukje van het nieuwe Rainbow Grid Papr Pad. De tag is gestanst met de Tag Builder Blueprints 5 Die-namics en deze heb ik beplakt met een stukje uit het Stars and Stripes Paper Pad ( ook nieuw) De tekst komt van de Pig Time Fun stempelset

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.

MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen, Spellbinders Platinum 6, TomBow Markers, watercolor paper

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top