August, Are You Ready? - 2 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van augustus. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 16 augustus verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Dit lieve heksje komt van de nieuwe YUZU Best Witches stempelset. Ik stempelde met Versafine zwart op watercolor paper en kleurde met de Zigs. Daarna stanste ik haar uit met de bijpassende YUZU Best Witches Die-namics. De lay out is gemaakt met de Stitched Rectangle Frames Die-namics, de frames stanste ik uit wit cardstock. De tekst is geembosd op zwart cardstock, besprenkeld met wit embossingpoeder en daarna verhit met de heat tool.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
MFT Cardstock/ Specialty Papers: Smooth White, Black Licorice
MFT Paper Pack: Happy Patterns
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen, Spellbinders Platinum 6, aquarel papier, Zig Clean Color Real Brush Markers, Blenderpen, niettang

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge
Back to Top