August Countdown Kickoff - 5 Days Until the New Release

 

Hi en gezellig dat je langskomt, we gaan aftellen naar de My Favorite Things Stamps release van augustus. Alle nieuwe producten zullen aankomende dinsdag 16 augustus verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf 16.00 (NL tijd)

Ik ben dol op woord- en alfabet Die-namics en de Tall Hello Die-namics is zo leuk en weer veelzijdig te gebruiken! Ik heb de letters uit verschillende kleuren cardstock gestanst en daarna nogmaals alles drie keer uit wit cardstock. Deze plak je onder het gekleurde karton zodat de letters wat diepte krijgen. Het schattige beertje komt van de Bookworm Bears stempelset en is gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers. De Notebook Edge Die-namics heb ik gebruikt om een randje te maken aan het witte cardstock. De tekst is gestempeld met de How to Say Hello stempelset op een wit cardstock uit gestanste met de Essential Speech Bubble Die-namics.

Alle producten die ik heb gebruikt zijn van My Favorite Things Stamps tenzij apart vermeld.
MFT Cardstock/ Specialty Papers: smooth white, vellum
Supplies/Tools: Foam Tape, Misti, Steel Snips, Scor Tape
Anders: wit garen, Spellbinders Platinum 6, Versafine zwart, Zig Clean Color Real Brush Markers en Zig Blenderpen.

Dank  je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog veel meer inspiratie zult vinden. 
Meer inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram

For even more ideas and inspiration, please visit the My Favorite Things YouTubechannel.
Ik wens jullie een fijne dag en tot morgen,
Inge

Back to Top