Creative Constructions with Blueprints, Come as You Are


Goedemorgen! Vandaag de maandelijkse Creative Constructions with Blueprints, deze keer is de uitdaging om één Blueprints te nemen en een kaartje te maken met de geleverde schetsen die oh zo makkelijk zijn als je snel een kaartje nodig hebt. Alle schetsen kun je HIER vinden.

De meeste van de gebruikte materialen vind je onderin deze post. Ik gebruikte Blueprints 19 Die-namics als basis een hele gave Blueprints met een mooie achtergrond welke ik heb bestempeld met de Transparant Triangles Background stempel en Sour Apple. Ik heb diverse vormen van de Blueprints met elkaar gecombineerd en uit verschillende kleuren cardstock gestanst. De tekst vind ik in een gaaf lettertype en komt van de Boss Babe stempelset.

Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.

Een hele fijne dag vandaag,
Inge



5 opmerkingen

  1. Such great colors. I need to play with this set more.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ing! Weet je dat ik steeds meer van de achtergrondstempels ga houden?! In het begin kon ik er niets mee, ik vind ze nu zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt zeg! De kleuren zijn gaaf, de materialen, de lay out. I like it! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja die blueprints daar weet jij wel raad mee! Prachtig laagjeskaart, mooie kleuren en de achtergrondstempel is ook helemaal leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top