United We Flourish Ellen Hutson Collaboration


Hi everyone!! My Favorite Things Stamps is so excited to announce that they have teamed up with Ellen Hutson to bring you a very special exclusive stamp and coordinating die set! "Good Friends" features some very cute cats and dogs stamps along with a coordinating Die-namics set! This United We Flourish set is sold exclusively at Ellen Hutson and you can find it here


Een poezen en honden stempelset daar kun je er nooit genoeg van hebben! Ik maakte voor de gelegenheid van vandaag twee doosjes die je kunt vullen met een Mini Toblerone (verkrijgbaar bij de Action) Uiteraard kun je deze doosjes ook heel erg leuk gebruiken om poezen/hondensnoepjes in te doen om een nieuw huisdier te verwelkomen.


Het poezenmeisje heb ik voorzien van wiebeloogjes voor een grappig effect.


Ingrediënten:
Ellen Hutson Stamps: Good Friends
Ellen Hutosn Dies: Good Friends
MFT Die-namics: Snowfall Vertical
MFT Ink: Black Licorice
Color Medium: Copic Markers

Nog meer inspiratie kun je vinden op het My Favorite Things Stamps blog. Ik wens jullie een hele fijne zondag!
Inge

6 opmerkingen

  1. These are two absolutely adorable creations !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk!! (Ben bang dat onze Nutella deze Toblerone repen net zo gemakkelijk naar binnen werkt als hondenkoekjes...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken Ellen Hutson niet, maar ik vind de plaatjes errug leuk! Mooi gemaakt. Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top