Little Gift, Shine Brightly

Hee hallo goedemorgen! Vandaag heb ik een knutseldagje bij Miranda, met Cornelie, Sandra,  Judith,én Nadine zó gezellig ik heb er zin in. Als verassing voor de meiden heb ik een klein kadootje gemaakt, gewoon voor de leuk. Een medium luciferdoosje tesamen met een groot waxinelichtje, versierd. De "hoe kan ik dat zelluf maken" zie je hieronder. Enjoy!
Men neme lucifersdoosjes, ribbelkarton, hemp cord, Fancy Pants Down By The Shore of ander designpapier wat je leuk vindt, MFT Premium Dye Ink Steel Blue, diverse Die-namics Hearts A Plenty, First Place Award Ribbon (fishtail) kleine tag uit de Bleuprints 1, en het ovaaltje van de Well Worn Greetings. Voor het stansen van het rondje heb ik een SU pons gebruikt maar je kunt deze heel makkelijk vervangen met een klein rondje van de Circle STAX 1 Die-namics, en als laatste (niet op de foto) LJD On The Line stempelset.
Meet het doosje op en snij een stukje designpapier uit waar je de bovenkant mee bedekt. Snij alle onderdelen met de Die-namics uit en stempel met de LJD On The Line "Shine Bright" op het uitgestanste rondje met MFT Premium Dye Ink Steel Blue. De xoxo komt van de Notched Tag Sentiments
Plak nu alles op het doosje. Volgorde: ovaal, fishtail strip, hart, en het bestempelde rondje plak je als laatste op met white boosters. Touwtje knoop je om het doosje heen en daaraan hang je het kleine bestempelde tagje.
De grote waxinelichtjes heb ik beplakt met zilverkleurig glitter papier van SU. Strook snijden en opplakken met rood tape of tape van Scor Pal. Ik pak het setje in een folietje, klaar om weg te geven.
Een hele fijne dag allemaal, ik ga aan de knutsel doegieeee!
Inge

12 opmerkingen

  1. Hopelijk zien ze dit leuke cadeautje niet eerder op je blog dan dat ze het in handen krijgen. ;-) Erg leuk versierd! Veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt Inge, bedankt ook voor de uitleg! Veel plezier met de meiden vandaag.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat heb je dat leuk opgeschreven! klinkt zo gezellig als het eruit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt weer eentje om te onthouden. Te leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was zeker een verrassing, nogmaals hartelijk bedankt!!!

    Gezellig vond ik het ook. Wanneer spreken we weer af ((-:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ps: vergeet ik toch nog te zeggen dat ik je bloglayout mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een idee! Geweldig om cadeau te doen. Bedankt voor de uitleg.
    Groetjes, Elen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk weer Inge.......mag ik vragen waar je die medium luciferdoosjes kunt kopen..... echt een super maatje!! om te scrappen.

    XX Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top