Els Brigé, Gelukkig Nieuwjaar!


Hallo en goedemorgen, gelukkig nieuwjaar! Dat het nieuwe jaar jouw maar alles mag brengen wat je wenst!



Ik heb vandaag een pillow box op mijn blog, altijd leuk om mee te nemen naar een feestje. De pillow box heb ik gemaakt met een retired stansen set van Stampin'Up! maar je kunt diverse tutorials vinden op bijvoorbeeld Pinterest hoe je een pillow box kunt maken. Het cardstock heb ik voordat ik het doosje in elkaar heb geplakt bestempeld met de Sneeuw stempelset. De tekst Hallo heb ik uit glitter papier gestanst en opgeplakt. De tag is versiert met een uitgestanste sneeuwvlok (Sneeuw coördinerende stanssetDe tekst 2017 komen uit de ’t Is Je Verjaardag stempelset daaronder de tekst Gelukkig Nieuwjaar uit de Warme Wensen stempelset. Zoals je ziet heb ik diverse sets met elkaar gecombineerd ook sets die je misschien niet bedacht had bij een kerst of winter project. Alles matched perfect! 

Gebruikte materialen
Stempelsets Els Brigé:  Sneeuw, Warme Wensen, 't Is Je Verjaardag
Stansen Els BrigéHallo, Sneeuw
Cardstock: Wit, lichtblauw, kraft
Inkt: Kraft, Versamark, zwart, glitter papier
Diversen: wit embossingpoeder, heattool, hemp cord, houten sneeuwvlokje, belletjes


Ik wens jullie een hele fijne nieuwjaarsdag, geniet!
Liefs, Inge

1 opmerking

  1. Voor jou en je gezin heel veel goeds voor 2017!! Hoop dat je een gezellige jaarwisseling hebt gehad. En meteen alweer zo'n mooe creaties op je blog, het past zo perfect bij elkaar, super!! Fijne avond!
    PS We genieten nog steeds van de vitamientjes, heerlijk! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top