MFT Hits and Highlights, Circle Frames


Goedemorgen, deze maand in de Hits and Highlights Challenge ....Circle Frames. MFT heeft er een aantal in de collectie en ik heb gekozen voor de Thank You Circle Frame Die-namics in combinatie met de Coffee Date en Coffee Break stempelsets. Beiden onmisbaar als je kaartjes stuurt naar coffee lovers!

Ik stempelde een koffiepotje met twee kopjes voor een echte koffieliefhebster ( you know who you are ;-)) Op de achtergrond vind ik de huisjes erg leuk passen. De hartjes komen van de stempelset Coffee Date en heb ik met zwarte inkt gestempeld. De kopjes en koffiepot zijn niet ingekleurd maar gestempeld, zƩƩr handig en makkelijk dus!



Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.

Een hele fijne dag vandaag, ik ga zo eerst maar eens even naar de opticien en vanmiddag richting Amsterdam met de oudste eerst onze IPL sessie doen en daarna gezellig ergens eten ^_^
Inge

2 opmerkingen

  1. Deze set lag laatst bij Doe@ding op de aanbiedingstafel... ik heb hem laten liggen(!!) Stom!!!.. ik had al spijt maar nu helemaal. Vind je kaartje echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card!! I love all the layers and the kraft and white with a hint of colour is perfect. Adding the our town border die is a nice touch.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top