MFT September Release Countdown Day 3

Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 4 september 16.00.

Vandaag een voorbeeldje met de Playful Giraffes stempelset. Ik maakte met behulp van de Circle Trio Shaker Window and Frame Die-namics (welke je uiteraard ook als shakers kunt gebruiken) drie doorkijkjes en plakte daar de girafjes onder en op zodat ze met hun nekjes door het gaatje steken. Ik heb ze gestempeld met MFT Kraft inkt. De spettertjes zijn wederom met de Distressed Patterns stempelset en Distress inkt gemaakt. Ik doe dit altijd op Ranger watercolor paper trouwens dat is er voor gemaakt en geeft ook het mooiste effect vind ik persoonlijk. De tekst is gestempeld met Versamark op zwart cardstock en daarna met wit embossingpoeder bestrooid en verhit met de heat tool.



Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag en tot morgen!
Inge


3 opmerkingen

Back to Top