MFT Birthday Project Challenge

Hoi, vandaag de maandelijkse MFT Birthday Project Challenge. Projectjes en kaarten met verjaardagswensen zijn denk ik wel de meest gemaakte én verstuurde kaartjes en het MFT DT inspireert jullie deze maand met de "stempel je eigen designpapier" challenge

Omdat ik heel erg van doosjes hou en de chocola in de aanbieding was ( any excuse will do whahaha) maakte ik dit doosje gevuld met een Johnny Doodle reep


Ik stempelde de deksel van het doosje met de Doodled Blooms stempelset heel simpel met zwarte inkt.

De lay out op het doosje maakte ik met verschillende vormpjes uit de Bleuprints 32 Die-namics. De tekst is gestempeld met de Queen for the Day stempelset.
Het is zeker niet moeilijk om je eigen achtergrondjes te stempelen. Veel stempel sets hebben ook kleine stempeltjes die je mega goed kunt gebruiken om een achtergrond te maken. Zelf begin ik altijd met de grootste stempel die ik wil gebruiken en zak dan af naar de minder grote. Heb je nog veel wit dan kun je deze altijd opvullen met wat stipjes of het mini stempeltje uit de door jouw gekozen set.
Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Challenge Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge


Geen opmerkingen

Back to Top