MFT November Release Countdown Day 2


Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 13 november 16.00 (onze tijd ;-)

Tussen alle kerstwensen door zijn er natuurlijk ook altijd mensen die een Get Well Soon kaartje kunnen gebruiken. Ik gebruikte de Get Well Soon Circle Frame Die-namics om het rondje uit te stansen. Het vogeltje met de sjaal om vind ik wel toepasselijk voor een Get Well Kaartje dus die heb ik wederom gestempeld en gestanst met de SY Warm and Feathered Hugs set.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge

7 opmerkingen

  1. Such a cute lil' owl ready for the snow. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am in love with these owls. Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such an adorable card! I love this sweet owl collection and can't wait to get it. All the layering on your card is amazing and your coloring is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This smart layered card with the charming owl would make anyone feel much better!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a CUTE owl, I love all your layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief beterschapskaartje! Ik geloof dat ik een griepje voel opkomen... uche uche.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top