MFT Workshop bij Doe@Ding

Hoi en goedemorgen! Zaterdag was het zover Angela en ik gaven weer een workshop met My Favorite Things Stamps producten. Het was een grote en hele gezellige groep die lekker aan de gang zijn gegaan met diverse projectjes. Bij mij werd een doosje gemaakt om een ritter sport chocoladeblok in te stoppen met bijpassend kaartje. Angela haar projectjes kun je vinden op de FB groep van Doe@Ding


En het tweede projectje was een cadeau envelop waar een gift card in gedaan kan worden. De flap van de envelop is bestempeld met de Christmas Background


Envelopje open.. bestempeld met de achtergrond stempel Itsy Bitsy Polka Dots Background


Het envelopje helemaal uitgeklapt zodat je ook ziet waar je de gift card kunt schuiven. De sleufjes zijn gestanst met de Gift Card Grooves Die-namics. Het schattige beertje komt van de Beary Best Friends stempelset

Ik heb genoten van al de enthousiaste workshoppers, de goede verzorging door Marlous en team, was een superdag en weer veel te snel om! Wil je ook een workshop volgen van Angela en mij met My Favorite Things Stamps producten? Kijk dan op de site van Doe@Ding in het menu onder de vermelding "workshops" ( of klik hier) of mail naar Marlous voor meer info.

Liefs, Inge



2 opmerkingen

  1. Het waren onwijs leuke projectjes om te maken, leuk om eens een workshop bij je gevolgd te hebben! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer geweldig uit!!! Jolanda en ik moesten helaas afzeggen, wat wel heel erg jammer is als ik dit zie. Prachtig weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top