MFT Color Challenge 110

Hoi! vandaag de twee wekelijkse kleuren challenge op het My Favorite Things Stamps Challenge Blog. Deze keer een vrij zachte kleuren combinatie met Grout Gray, Tickled Pink, Wild Wisteria en Steel Grey.

Ik heb een kaartje gemaakt met de schattige Joyful Heart Bears stempelset van Stacey Yacula. Het beertje is gekleurd met Prisma Color Pencils. Tis weer eens wat anders als met de Copics en kleuren is fijn! Met potloden duurt het wat langer dus ik grijp snel naar mijn Copics maar ik ben van plan meer te gaan kleuren met mijn geliefde potloodjes. Het papier waarop ik kleur is Strathmore Bristal Smooth.
De lay out bestaat uit de verschillende kleurtjes cardstock van de challenge, het hartjes papier komt van Tiny Hearts Pastel Paper pack en het ballonnetje heb ik gepaperpieced met een stukje stippel papier uit het Party Patterns Paper Pack.
Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as. woensdag 13 februari de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!
Ik wens jullie allemaal een gezellige donderdag.
Inge

1 opmerking

Back to Top