Mix 'n Up Maandag #45


Hoi goedemorgen! Vandaag weer een Mix 'n Op postje op mijn blog. Carmen en ik zijn druk met de laatste voorbereidingen van de nieuwe Mix 'n Up, de derde jaargang alweer. Wij zijn blij dat jullie onze Mix zo waarderen!
Ik maakte alvast een sneak peekje met twee sets van de Stampin'Up Sale-A-Bration en het vrolijke Gingham Gala DSP wat in de Kit zit. Bij elke € 60 die je besteed aan SU producten mag je een gratis! stempelset uit de Sale-A-Bration folder kiezen. De kikkertjes en de NL teksten zijn twee voorbeelden hiervan. Ik heb beide sets gecombineerd en twee scraplings gemaakt. Mariken maakt vaak het formaat van deze kaartjes en ik werd dan ook door haar geïnspireerd ^_^ De wiebeloogjes kunnen natuurlijk niet ontbreken bij deze kikkertjes, te leuk! Ik heb gekleurd met Copic Markers.


Het format van de Mix 'n Up! is wat gewijzigd ook qua inhoud om nog meer aan jullie wensen te voldoen. Voortaan betaal je € 22,50 inclusief verzending én 10 geprinte voorbeelden met werkbeschrijving. Aanmelden kan tot en met 16 januari aanstaande. De kit word verzonden in de week van 23 januari
Meer info klik HIER en voor opgave kun je mailen naar mixnupkit@gmail.com

Fijne maandag allemaal!
Inge

4 opmerkingen

  1. Oooh, wat zijn ze leuk, deze kaartjes! Tof maatje hè, ik ben eraan verslingerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zijn ze leuk Inge! Inderdaad een gaaf formaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You gave such life to those frogs with your coloring, I almost did not recognize them as the Stampin' Up! set! They look great with the googly eyes. Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top