Bellarific Friday


Hoi en welkom op de Bellarific Friday! Ik maakte voor vandaag een kaartje met de Stamping Bella stempel van de maand februari. Je kunt de Floral Forest Background stempel de hele maand kopen met 25% korting. Ik gebruikte de stempel om een doorkijkje te maken op de kaart en stempelde nogmaals op de envelop die bij de kaart past.

Het kaartje heb ik gemaakt met materialen uit de Mix 'n UP! kit van dit kwartaal, wil je hierover meer info een link vind je aan de rechterkant van mijn blog ^_^ De kleine super schattige elfjes zijn gestempeld met The Little Bits, Fairy Set en heb ik uitgestanst met de binjpassende Cut It Out Dies. Beide elfjes zijn gekleurd met Copics. De tekst die ik heb gebruikt komt van de Edna to the Rescue


De bijpassende envelop is gestempeld met de Floral Forest Background stempel en Versamark.


Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Inge

1 opmerking

Back to Top