Bellarific Friday


Hoi en welkom op de Bellarific Friday! Ik maakte voor vandaag een kaartje met de Stamping Bella's Curvy Girl With Good Balance.

Het is bijna altijd een struggle met de weegschaal, wie kent het niet ;-) Bij mij lukt het aardig op het moment om een balans te vinden tussen lekker (gezond) eten, sporten en gewicht. Mede door mijn ziekte (Ziekte van Crohn) is het af en toe moeilijk. Er zijn jaren geweest dat ik heel veel pijn kreeg als ik wat at, jaren lang dag in dag uit plus de talrijke wc gang en moeheid. Door vernauwingen en ontstekingen in mijn buik ben ik twee keer geopereerd aan mijn darmen en mis dus een behoorlijk stuk van zowel dikke als dunne darm. Gelukkig gaat het nu met flink wat (heftige) medicatie al een tijdje goed en kan ik meestal eten wat ik wil maar met de beperking dat ik niet veel in een keer kan eten. Doe ik dat wel, dan buikpijn, wc en vaak overgeven bleh. Dus vandaar die balans vinden en dat is soms wel eens lastig, voor ons allemaal sowieso. Er is ook zoveel lekkers om ons heen en de verleiding is groot! Vooral chocola .....mmmmmh!
Dit stempeltje geeft het goed weer en daarom vind ik haar zo leuk ^_^

Ik heb haar gekleurd met Copic markers en ze is gestempeld met Memento op Blending Card BY X-Press It. Ik heb haar daarna uitgestanst met de bijpassende Cut It Out Die Curvy Girl With Good Balance. Het formaat van de kaart is 10,5 cm x 14 cm ( 10,5 cm x 28 cm ongevouwen)



Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Alvast een fijn weekend,
Inge

1 opmerking

Back to Top