MFT Workshop bij Doe@Ding

Hoi en goedemorgen! Gisteren was het weer zover, Angela en ik gaven een workshop met My Favorite Things Stamps producten bij Doe@Ding. Het was een grote en gezellige groep met workshoppers die lekker aan de gang zijn gegaan met diverse materialen en projectjes. Bij mij werd een pocket kaartje gemaakt en een verpakking voor een Milka reep. Angela haar projectjes kun je vinden op de FB groep van Doe@Ding

De tekst voor op de kaart heb ik gestempeld met de Happy Birthday Blend stempelset en de bijpassende Happy Birthday Blend Die-namics. Een onwijs leuke set, een filmpje over hoe deze set oa te gebruiken kun je hier vinden. Ik heb de stempel voor deze keer met twee kleuren Distress Oxide gestempeld en daar overheen wat spetters gespetterd  met Copic Opaque White maar dat kun je uiteraard ook doen met bijvoorbeeld acryl verf, tis maar net wat je bij de hand hebt ;-)

Reepje met de schattige Party Pinguins in combinatie met een hartje van de Heart Art stempelset die echt niet alleen met Valentijn gebruikt hoeft te worden door de veelzijdige tekstje die in deze stempelset zitten.

Ik heb wederom genoten van al de enthousiaste workshoppers, wat is het toch fijn om je passie te delen met zoveel mensen! De goede verzorging door Marlous en team, was een heerlijke dag en uiteraard weer veel te snel om *poef*! Wil je ook een workshop volgen van Angela en mij met My Favorite Things Stamps producten? Kijk dan op de site van Doe@Ding in het menu onder de vermelding "workshops" ( klik hier) of mail naar Marlous voor meer info.

Liefs, Inge

2 opmerkingen

  1. Wat een superleuk project weer! Ik baal dat ik er niet bij was. Heb me meteen maar opgegeven voor juni!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top