MFT Februari Hits and Highlights

Hoi, vandaag de maandelijkse My Favorite Things Stamps Hits and Highlights post. Met deze maand als thema Tic Tac Toe en dan alleen de ruitjes en x's en o's, oftewel de Tic Tac Toe shapes.
Ik heb een dubbel kaartje gemaakt  met op de voorkant prominent aanwezig de leuke Tic Tac Toe Shapes-White. Het lieve poesje komt van de BB Up in the Air en is gekleurd met Copics. De tekst komt van de Yay For You stempelset.

Omdat ik de Square Shaker Window & Frame Die-namics, die past bij deze Square Shaker Pouch, nergens kon vinden in mijn stash *zucht* en rolling eyes. Ken je dat? Heb ik zelf een frame gemaakt met de Square STAX Die-namics Set 1 en 2, is eventjes een gepuzzel maar het lukt!


Aan de binnenkant een vlaggetjes lijn, deze komt ook van de BB Up in the Air stempelset. De grote Yay is gestanst met de So Many Yays Die-namics.


Een lief kaartje met een interactief elementje vind iedereen leuk om te ontvangen ^_^ En ja nadat dit kaartje klaar was vond ik ineens weer de Square Shaker Window & Frame Die-namics, Yay! :P



Voor nog veel meer inspirerende voorbeelden klik je even door naar het My Favorite Things Stamps Blog.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Hele fijne zonnige dag nog allemaal,
Inge

2 opmerkingen

  1. Your card would be perfect for one of my granddaughter's successes at school! I love the cat! I have the tic tac toe elements!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top