Card Making Haul Februari



Hee hoi en goedemorgen, vandaag geen kaartje maar een overzichtje van mijn meegenomen spulletjes na de workshop bij Doe@Ding van afgelopen zaterdag. Uiteraard doe ik altijd een rondje shop voor en na de workshop en verzamel leuke spulletjes die ik nog niet heb en/of aanvulling voor mijn voorraad basismaterialen. Ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien wat andere kaartenmaaksters gekocht hebben dus besloot mijn nieuwe hebbedingetjes even met jullie te delen.

En oh wauw is er weer veel tofs, ik ben dan ook goed geslaagd ^_^


Ik begon mijn shopping met papier, ik hou van papier ( joh! hahaha) Deze printjes met stippels, streepjes en sterretjes zijn van Dini Design en de bovenste feestelijke printjes van Colorplay. Hier ga ik in ieder geval een leuke verpakking van maken, cool al die slingertjes en confetti!


Het Scor Tape 1/8 is heel fijn om mee te werken als je shaker kaartjes maakt. Tis dun in de breedte en plakt zoals geen ander tape. Ik werk eigenlijk als ik dubbelzijdig tape gebruik alleen maar met Scor-Tape. De inktjes zijn een aanvulling op mijn Distress Oxide verzameling. Het witte foam gebruik ik om mijn kaartenpanels op te hogen. Het is 2 mm dik en goed te verwerken.


Deze Nederlandse tekstjes stonden beiden op mijn lijstje. De Jij stans mét teks van Karin Joan is super origineel en veelzijdig. De set van Carlijn Design bevat veel tekstjes in een leuk lettertype en een stempel van Nederland had ik nog niet. De letterstansjes van Gummiapan zijn een geweldige aanvulling op mijn alfabet setjes en zijn op een heel goed klein formaat. Die kon ik gewoon niet laten liggen!


Koffie, koffie, lekker bakkie koffie...yay! Twee nieuwe sets toegevoegd aan mijn koffiestempel verzameling! De Coffee Talk set van AlteNew stond al een tijdje op mijn verlanglijst en hier is tie dan hihi. Het andere setje is van Femke Kokke en heeft leuke koffie vlekjes, -boontjes en ienimini kleine tekstjes. Goed voor op een tag bijvoorbeeld.


En last but not least, Marlous heeft een gave collectie van Alexandra Renke artikelen. Die papiertjes met konijntjes en hertjes....*zucht* Ik zocht er nog hartjes en sterren bij en de leuke stans You are Sweet.


Ik maakt een klein Ritter Sport doosje ( afmeting 7 cm x 7cm) gebruikte de stans en knipte een konijntje uit.


Doosje open, mmmh chocola! Het hartje komt uit het stansje met de tekst.

Alles is terug te vinden in de (web)winkel van Doe@Ding behalve geloof ik de artikelen van Alexandra Renke. Je kunt Marlous altijd even mailen als je iets niet kunt vinden online, zij helpt je graag verder.

Fijne maandag, ik ga weer een rondje ziekenhuis. Dermatoloog is deze keer aan de beurt, yay :P
Inge

6 opmerkingen

  1. Dat is een hele mooie 'buit'. Heerlijk om zo te shoppen, hé?! Gelijk iets moois mee gemaakt.
    Succes bij de Dermatoloog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen! Ik vind het inderdaad ook leuk om elkaars nieuwe aankopen voorbij te zien komen :D. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je dit laat zien! Ik vind het altijd leuk (en inspirerend) om te zien wat anderen kopen. Je hebt een mooie 'buit' verzameld. Jij bent voorlopig weer zoet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede score!! De koffiestempels en nederlandse tekstjes zijn superleuk! Altijd leuk om hauls te kijken, ik wordt er alleen meestal een beetje hebberig van ha ha. Heb de Knots dan ook maar overgeslagen dit keer en ben druk aan het sparen voor de Art Specially.. Mijn lijstje wordt steeds langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave spullen!! Dat papier..... smelt! Erg leuk allemaal, jij kunt weer aan de slag! Het doosje is meteen erg leuk gemaakt, lief en lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker geshopt! En meteen weer een mooi doosje gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top