Bellarific Friday


Hoi, tis Bellarific Friday bij Stamping Bella! Ik maakte een Feel Better Soon kaartje met de Chick-En Soup uit de Cool Chicks Collection. Ik stempelde de chicks op Bristal Smooth papier met Versafine, daarna besprenkelde ik de afbeelding met clear embossing poeder en verhitte deze met de heat tool. Ik kleurde met Zig Clean Color Real Brush Markers en de blenderpen. Daarna stanste ik de chicks uit met de bijpassende Cool Chicks Chick-En Soup Cut It Out Die.
De lay out is supersimpel en ik heb verder geen Dies gebruikt alleen maar gebruik gemaakt van mijn snijmachine. Het gele strookje is geembost met de embossingfolder van Stampin'Up!, Petal Burst.

Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijn weekend alvast!
Inge

1 opmerking

  1. Of je van deze soep echt beter wordt betwijfel ik maar het is wel een gezellige bedoeling daar! Een glimlach krijg je zeker van dit leuke kaartje en ook daarvan voel je je meteen weer een stuk beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top