MFT Color Challenge #113

Hoi! Lazy Sunday hier, iedereen is de hort op dus ik ben mijn werkkamer in gedoken ;-) Ik heb een kaartje gemaakt voor de MFT Color Challenge nummer 113. Deze heeft de kleurtjes Natural, Limelight, Blueberry en Jellybean Green.

De stempelset Cute Critters lag op mijn bureau en ik heb daar het konijntje, het vogeltje en de tekst van gebruikt. De beestjes heb ik gekleurd met Zig Clean Color Real Brush Markers op watercolor paper van Bristol en daarna zijn ze uitgestanst met de Cute Critters Die-namics. Bij de tekst vind ik het Lots of Heart stencil helemaal passen en heb deze geembost op de tag. Verder een laagjes lay out en nog een blaadje achter het konijntje. Alle materialen kun je hieronder terugvinden.
Doe je mee met deze kleuren uitdaging? Je kunt je kaartje plaatsen op het MFT Challenge Blog en kans maken op een MFT Voucher!

Je hebt tot en met as. woensdag 27 maart de tijd om je kaart/creatie te plaatsen. Succes!
Ik wens jullie allemaal nog een gezellige zondag!
Inge

1 opmerking

  1. Wat een lief fris kaartje! Ook ik had het rijk alleen vandaag en heb een kaartje voor de kleurenchallenge gemaakt. Ondertussen vijf stapels was weggewerkt dus heel nuttig bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top