March Kit Release Day 2

Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Treat Bag Kit die aankomende dinsdag verkrijgbaar is. Een aanwinst op je collectie als je net als ik van houdt om cadeautjes leuk in te pakken.

Vandaag gebruikte ik een blokzakje ( Gusseted Treat Bags) welke ook bij MFT te verkrijgen zijn en precies passen bij de Treat Bag Topp Die-namics. Ik meette eerst het zakje op en maakte van wit cardstock een insert om het iets steviger te maken en versierde het voorkantje met een een strookje uit het Black and White Stripes Paper Pack. De Treat Tag Topper Die-namics stanste ik uit wit cardstock en uit het gestreepte papier en plakte dit op elkaar. Chocolaatjes met wat versiersel in het zakje gedaan en de topper erop bevestigt met een strookje scor tape.
De tekst stempelde ik met een tekstje uit de Hug in a Mug stempelset.



Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

4 opmerkingen

  1. Who wouldn't love receiving this great gift. It looks awesome!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The striped paper is very cute. It looks great with the blue...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The classic look of this bag is nice. It would be nice for many occasions. Good job.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Striking topper for a yummy treat!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top