March Kit Release Day 1


Hoi! Vandaag laat het My Favorite Things Stamps team jullie voorbeelden zien met de Treat Bag Kit die aankomende dinsdag verkrijgbaar is. Een aanwinst op je collectie als je net als ik van houdt om cadeautjes leuk in te pakken.


Ik maakte voor vandaag 4 schattige mandjes gevuld met paaseitjes. Gisteren had ik een Craft Date met Sandra, Ellen, Mariken en Inge en wilde iets gezelligs mee nemen. Deze Tag Treat Topper is hier uitermate geschikt voor. Ik stanste de Treat Bag Topper Die-namics uit Limelight cardstock en gebruikte één deel hiervan om de hengsels te maken voor het doosje. Ik embsoste met het Snowfall stencil. Het lieve konijntje komt van de BB Bubble Over with Joy en past uiteraard goed bij de paaseitjes ^_^


Zo lief en een superleuk presentje ( al zeg ik het zelf hahaha ;-))


Heel veel inspiratie en meer voorbeelden vindt je op het My Favorite Things Stamps Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge


14 opmerkingen

  1. Gosh... I adore the choice of colors. Such a joy-filled Treat bag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute. It really looks like spring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Precious! LOVE the bright colors you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Home made easter baskets ! So cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Adorable Treat Bag! I love that you used a lime-ish green.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag hem ook op het blog van MFT. Echt een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gosh... These are GORGEOUS!!! Love love love!!! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the Limelight paper and inks you used. Such a great color combo. Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love that you used it to make handles on the side of a box/bag. I love new ideas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your treat bag & box. Such a versatile die.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love this! What a fabulous new way to use this awesome die! Your little gift bags are darling!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your bunnies are precious. I just love them!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top