Stamping Bella's Cherry Chick


Hoi en goedemorgen op deze herfstachtig dag. Ik ben veel te laat met mijn kaartje voor de Bellarific Friday maar hier dan toch ;-) Het kaartje is gemaakt met de stempel van de maand Maart, koop je deze maand de Cherry Chick stempel bij Stamping Bella dan krijg je 25% korting!

Het kaartje doet mij al verlangen naar lange zomerdagen en het grote aanbod van vers fruit zoals kersjes en aardbeien hmmmm! De chick is gestempeld met Memento en daarna gekleurd met Copic Markers. Het leuke papier met de kersjes had ik nog in mijn stash liggen en is van SU, wie wat bewaart die heeft wat enzo.... En daar kam ik dit weekend nog weer eens achter, we zijn bezig geweest met de herindeling van mijn werkkamer en wauw wat kwam ik weer veel tegen waarvan ik niet meer wist dat ik had had hahaha. Dus ik heb nog wat sorteer werk te doen de komende dagen en wellicht staat er nóg een ritje Ikea op de planning maar dat is geen straf.
Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne maandag,
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top