Stempel op Reis #7


Hoi! Er is weer een setje stempels op reis geweest woohoooo! Deze keer was het een set van Nicole. De set is van Hero Arts en heet Japanese Garden. Ik vind hier de kleuren wit, rood zwart en kraft erg mooi bij passen dus die heb ik als basis genomen. Het Japanse meisje gaf ik een gestippelde kimono van stippeltjes papier. Het rondje met tekst drukte ik op zwart af met Versamark en bestrooide ik met wit embossingpoeder en verhitte dit met de heattool. Ditzelfde deed ik met de boom deze stempelde ik op kraft.


Konnichiwa! Dank je wel Nicole dat ik even mocht spelen met een stempelsetje uit jouw collectie.Ik ben erg benieuwd wat de Stempel Op Reis meiden ermee hebben gemaakt. Je kunt hiervoor door klikken naar Nicole, Mariken, Ellen, Jolanda en Larissa. Enjoy!
Hele fijne dag vandaag en tot vanmiddag ;-)
Inge

10 opmerkingen

  1. Wat een plaatje Ing, zo mooi! Die kleuren, het mesje, alles “matcht” weer zo goed! Dat kun jij als de beste! Fijne dag, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een super gave kaart! Heel mooi gemaakt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is zo echt! Je voelt de Japanse sfeer. Heel mooi. Alles klopt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er echt weer een prachtig geheel van gemaakt! Mooie kleurtjes, gezellig kimonootje. Eigenlijk nu pas gekeken wat 'konnichiwa' betekent. Gewoon 'hallo' dus :-) Perfecte tekst voor op een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah hij is weer gaaf! Een echt Inge kaartje. Zo leuk om aan de slag te gaan met die verschillende stempelsets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om te zien dat jullie er allemaal zoiets verschillends mee maken. Jouw kaartje is een prachtig geheel geworden. Echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier spuit elf ook nog even... ik had over je berichtje heen gekeken en dacht dat hij nog moest komen. Affijn, ben uiteindelijk toch op je blogberichtje geland en gelukkig maar want ik vind je kaartje echt weer super! Grappig al die verschillende papieren kimonootjes, jou rode stipjes vind ik ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top