Mix en Match #33


Hoi en goedemorgen! Vandaag de maadelijkse Mix en Match samen met Sandra, Mariken, Ellen en Inge met een schets gekozen door Mariken. Een hele toffe schets en mijn kaartje was dan ook in een wip gemaakt ^_^ Ik wilde dolgraag mijn nieuwe stempeltjes gebruiken van The Stamp Market en koos voor de Bear Hugs stempelset met bijpassende stansjes. De set bestaat uit deze schattige berenhoofdjes met lieve tekstjes erbij. De tag is van My Favorite Things Stamps, Tag Builder Blueprints 5 Die-namics


En een bijpassende envelop is ook rap gemaakt! Zo is je setje helemaal compleet ^_^

Ik klik nu door naar mijn Mix maatjes SandraMarikenEllen en Inge. Ben erg benieuwd wat zij met deze schets hebben gemaakt. Klik je mee?
Fijne woensdag,
Inge

4 opmerkingen

  1. Wat een plaatje, zó mooi en leuk! Snap helemaal dat je deze schattige stempels wil gebruiken, ze zijn geweldig! Liefs, fijne dag en tot zaterdag, jippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die beertjes, zo leuk! Kan me voorstellen dat je graag met je nieuwe stempels wilde spelen ;-) Bijpassende envelopje maakt het natuurlijk helemaal af. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze schattig deze beertjes! Ik houd van die tekenstijl. Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai aan deze schets geeft. Jou versie is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, nu moest ik die stempeltjes wel bestellen.... Ik vond ze al leuk maar nu kon ik me niet meer beheersen haha.... Je leest dus al dat ik je kaartje weer echt super leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top