Stamping Bella, Vintage


Hoi! Vandaag de wekelijkse Stamping Bella's  Bellarific Friday post op mijn blog. Mijn kaartje van vandaag is gestempeld met Uptown Girl Callista loves to Craft en is ons crafters natuurlijk op het lijf geschreven. Een onwijs gave stempel, ze vergt wel wat kleurwerk wat ik met mijn Zig markers heb gedaan, maar het eindresultaat vind ik erg leuk geworden. Ik heb geen gebruik gemaakt van de tekst die bij de stempelset zit maar een tekst gepakt van de Uptwon Girl Victoria and Julieliette's Night Out en Uptown Girl Simone loves Strawberries


Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijn weekend alvast!
Inge

1 opmerking

  1. Wat een leukerd Inge!!! Deze zou je ingelijst in je hobbykamer moeten hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top