Bellarific Friday, Edna Loves the Ocean


Hoi, vrijdag dus tijd voor een Bellarific Friday kaartje voor het Stamping Bella Blog, deze keer koos ik voor een stempel uit de stempel van de maand collectie, Edna the Fairygodmother.

De stempel die ik heb gebruikt Edna Loves the Ocean roept om de zomer en zomerse kleurtjes en die heb ik dan ook hier gebruikt. Ze is gestempeld met Versafine op Bristol Smooth cardstock, daarna besprenkelde ik dit met clear embossing poeder en verhitte met de heat tool. Ze is ingekleurd met Zig Markers en de blender pen en uitgestanst met de Edna Loves the Ocean Cut It Out Die
Op de achtergrond een anker, visnet en een reddingsboei, deze zijn uitgestanst en passen goed in het thema en zo op de achtergrond vind ik ze te gek!

Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne vrijdag!
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top