MFT Birthday Project, Birth-Yay


Hoi! Vandaag een maandelijkse MFT Birthday Challenge, en deze keer staat de challenge in het teken van Peek A Boo kaartjes!

Ik maakte een slider kaartje met behulp van de Double Slider Loop Slots Die-namics ( een how to filmpje vind je hier) Slider kaartjes zijn één van mijn favoriete interactieve kaartjes om te maken omdat het altijd een wow effect geeft als je de slider open schuift. Ik combineerde de kaart met de BB Birth-Yay stempelset en koos drie kleine stempeltjes. Ik stempelde op Blending Card by X-Press It en kleurde met mijn Copic Markers. De grote Smile tekst heb ik uitgestanst met de Smile Die-namics en is gewatercolored. De groene achtergrond is bestempeld met de Diagonal Stripes Background en Versamark.

Zo leuk! Als je aan de tab trekt met Pull erop dan schuiven er twee kaartjes uit met een bijpassende tekst. De Pull stempel komt van de Interactive Labels stempelset.
Voor nog veel meer verjaardagsinspiratie klik je even door naar het My Favorite Things Blog, enjoy!
Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top