Bellarific Friday, Squidgy Pals


Hoi, vrijdag dus tijd voor een Bellarific Friday kaartje voor het Stamping Bella Blog, deze keer koos ik voor een stempel uit de collectie Squidgies.

Het ondeugende jongetje komt van de Squidgy Pals stempelset en stempelde ik met Versafine op Bristol Smooth cardstock, daarna besprenkelde ik dit met clear embossing poeder en verhitte met de heat tool. Hij is ingekleurd met Zig Markers en de blender pen en uitgestanst met de Squidgy Pals Cut It Out Dies. Daarna stapelde ik wat laagjes cardstock in bijpassende kleuren en stanste een memo blaadje uit met een stans van Floriges Design. Deze heb ik met Distress Ink Tumbled Glass gewatercolored. De I'm Sorry tekst komt van het setje Gigi the Giraffe Stuffie, en is supergoed te gebruiken voor bijvoorbeeld een vergeten verjaardagskaart ;-)

Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne vrijdag! Morgen ben ik weer terug met de maandelijkse Mix en Match post.
Inge

Geen opmerkingen

Back to Top