Stempel op Reis #9


Hee hoi, daar zijn we weer met een Stempel op Reis post. Deze keer is de stempelset van Ellen, het is een oudere retired bloemen set van My Favorite Things Stamps. Ik maakte twee doosjes en heb de basis van deze doosjes gevonden bij Martha. In het doosje past een klein cadeautje of iets lekkers.


Ik heb wit cardstock gebruikt en hierop de bloemetjes gestempeld met blauwe en groene inkt.
Dank je wel Ellen dat ik even mocht spelen met een stempelsetje uit jouw collectie.Ik ben erg benieuwd wat de Stempel Op Reis matties ermee hebben gemaakt. Je kunt hiervoor door klikken naar NicoleMarikenEllenJolanda en Larissa. Enjoy!
Hele fijne zaterdag!
Inge

6 opmerkingen

  1. Nog snel even voor ons vertrek naar Stockholm een blogrondje! Je weet wat ze zeggen hè.. hoe kleiner het doosje, hoe beter het cadeau! Maar deze doosjes zijn al een cadeautje op zich, zo schattig zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een schattige doosjes, echt perfect voor een lief klein cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn hele leuke cadeautjes om zo te geven. Heel leuk en mooi gemaakt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn geweldig, deze supergave, kleine doosjes in jou en mijn favoriete kleuren! Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat zijn deze doosjes leuk! Echt supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amper internet met Hemelvaart in ons huis in Couvin (ook weleens lekker ;-)) dus vandaar deze ietwat verlate reactie. Gaaf zeg, doosjes in plaats van kaartjes! Deze zijn hartstikke leuk. Ik vind die zwarte zijkanten ook zo mooi staan bij de kanten met de gestempelde bloemetjes erop. De set is inmiddels weer netjes terug. Dank daarvoor en natuurlijk ook voor het mooie, lieve kaartje dat erbij zat!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top