Bellarific Friday, Cork Board Backdrop


Hoi, vrijdag dus tijd voor een Bellarific Friday kaartje voor het Stamping Bella Blog, deze keer met de stempels en Dies van de maand de Corkboard Backdrop. Letterboards zie je al een tijdje verschijnen oa van The Stamp Market en ik vind dat een leuke trend. Ze doen het mega goed op kaartjes!

Ik stempelde het corkboard op wit papier en ik heb de achtergrond gewatercolored met Distress Ink Tumlbed Glass. Daarna zijn alle notitieblaadjes gestempeld met zwart op wit papier en deze heb ik uitgestanst met de Corkboard Backdrop Cut It Out Dies. De polaroid is gestanst met de Snapshot Minis Cut It Out Dies en heb ik gebruikt in combinatie met de bijpassende Uptown Girl Snapshots Minis. De meisjes zijn gekleurd met Copic Markers. De tekst is geembost met wit embossingpoeder en komt van de Uptown Girl Tiffany Loves To Text stempelset.



Check ook eens de maandelijkse challenges op de Stamping Bella Sistahood Facebook Groep De uitdagingen zullen bekend worden gemaakt op de eerste vrijdag van de maand met nog steeds een gave prijs, $ 25 om in de shop te besteden! Klik gauw door naar de FB groep de challenge is al bekend!

Fijne vrijdag!
Inge

1 opmerking

Back to Top