MFT July Release Countdown Day 4


Hoi! Het is tijd om af te tellen naar de nieuwe My Favorite Things Stamps release! Alle nieuwe producten zullen verkrijgbaar zijn in de MFT Boutique vanaf dinsdag 9 Juli  16.00 (NL tijd )

Mijn kaartje van vandaag is gemaakt met de Impact Alpabet Die-namics. Ik heb al verschillende alfabetjes in mijn bezit en deze set is een supermooie aanvulling. Ik heb eerst een stukje wit cardstock bestempeld met de Woodplank Background en de letters hieruit gestanst. Deze achtergrond heb ik terug laten komen op het stukje roze cardstock. Op de achtergrond zie je de Flowers in Bloom die ik met zwarte inkt heb gestempeld en daarna niet gekleurd maar gewoon zo gelaten voor een grafische look.

Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Meer MFT inspiratie vind je ook op mijn MFT borden op Pinterest en Instagram.
Inge

2 opmerkingen

  1. Great card! Thank you so much for sharing it today. There is just so much talent along this blog hop. Great fun.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top